woensdag, maart 08, 2006

Pokkenweer

Onbegrijpelijk, dat Kikkerland nog steeds niet onbewoonbaar is verklaard, bah. Er valt weinig te melden, behalve dat ik vet heimwee heb naar La Isla Bonita. Daar regent het ook wel eens, maar meestal duurt het maar een dag en als het langer duurt kun je tussen de buien door toch af en toe een terrasje pakken of een paar uurtjes op het strand liggen. Zelfs ga ik de vervloekte ziekmakende Calima nog missen, de zandstormen uit de Sahara, het is nog altijd beter dan de saaie, natte en koude treurigheid hier.

De internetvoorzieningen zijn zo´n beetje het enige lichtpuntje, hier mijn anti-verveel tip van de week: het spelletje Iron Stomach (Giant gebo-gebo attack)

Een verslavende Tetris-variant met even kleurijke als gulzige tegenspelers. Didactisch verantwoord, want je moet de tegenstander niet vermoorden maar onderkotsen. Na de Sushi-vretende Sumo-worstelaar Heavy-San sta je oog in oog met de varkenspoten verslindende neger Darnell. Als je die hebt ingemaakt kun je strijd aanbinden met een Keltische godin, de Fast Food-junk Fetild Villmannsdottir. Wie of wat je daarna in de ring aantreft is een verrassing... mij is het 1 keer gelukt en ik verloor omdat ik in een deuk lag. ¡Veel plezier!

Geen opmerkingen: