zaterdag, december 17, 2005

Stormen zonder naam

Afgelopen zondag stormde het wederom, met dezelfde windkracht als Delta, maar zonder naam en recht uit de Sahara waardoor el Atlantico het beduidend minder op z´n heupen had, maar we wel vergeven waren van het woestijnstof. Mijn nieuwe Feng Shui windgong, een kadootje van de Spaanse editie van "Psychologie", ging heftig te keer. In dat tijdschrift stond overigens een artikel over Bloggen (da´s voor zover ik weet het 2e Engelse woord wat nog niet vertaald is, het 1e is "internet") en dat het een therapeutische werking zou hebben, zoals dat in de vorige eeuwen aan dagboeken werd toegeschreven. Er stond alleen niet bij voor wie, voor de blogger of voor de blog-lezertjes ;-).
Verder valt er niet zo heel veel nieuws te melden, ik heb weer een fiets geritseld dus kan me ook tijdens inzinkingen naar me favo strandje slepen, wat dankzij Delta zo goed als verdwenen was. Op de foto the morning after: wat wit schuim was, is nu weer zwart zand, met dank aan de storm van vorig weekend. Er schijnt trouwens weer een tropischische verassing deze kant op te komen, de locals zeggen morgen, maar Weather Underground beweert dinsdag pas. Eens kijken wie er deze keer gelijk heeft en of het geval onderweg nog een naam krijgt.

Geen opmerkingen: